favicon "Специальный детский сад № 2 г. Молодечно"

Компьютер
6.71 сек
Телефон
1.27 сек
Сайт: sad2mol.uomrik.gov.by — HTTP 200 (OK)
Название / Заголовок"Специальный детский сад № 2 г. Молодечно"
Телефон+375176500568
Emailsad2mol@uomrik.gov.by
Адресг. Молодечно"
Обновлено2025-10-03 14:12:07.510024+00
IP адрес93.125.24.37
Проверка IP2025-10-03 14:11:56.814505+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This online resource is dedicated to the Special Kindergarten No. 2 in Minsk, Belarus. The title of the website is reflected in the domain name. The description section includes information about the institution, its conditions of admission and payment, leadership, staff, documents, photo gallery, news, history, and educational achievements. The website also features the Belarusian Professional Union of Education and Science Workers and information on ideological work, partnerships, and policies for handling personal data. An interactive map, rules for pedagogical workers, and a one-window system are also available. The website provides information on the educational process, main directions of activity, educational technologies, and continuity from preschool to the first step of general secondary education. Projects, letters to friends, and a regional resource center are also accessible. The website emphasizes the importance of child safety and offers advice for parents, as well as
SEO-лексика2025 учреждения образования новости йская нская молодечно советы детский сад фотогалерея безопасность вместе беларусь сентября крэольская лац специальный приема карта
Безопасность
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌
Технологии сайтаCloudflare, Yandex Metrika, jQuery
SSL до2025-11-02
Дней до SSL29
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
Host: sad2mol.uomrik.gov.by
Sitemap: https://sad2mol.uomrik.gov.by/sitemap.xml
Sitemap✅ Есть
QR / Короткая ссылка
niti.by/f37W
Координаты: 99.1, 299.1
← Назад ← Предыдущая Следующая →