Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.28 сек
Телефон
0.28 сек
Сайт: 12.gomel.schools.by — HTTP 200 (OK) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375173894305, +375445019509, +375295553713
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-10-04 04:49:39.398187+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-10-04 04:49:36.609419+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This website, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by," is an educational platform offering electronic services. It is the number one visited educational portal in Belarus, with over 1.5 million participants from 3,140 educational institutions. The platform includes free electronic journals and diaries, connecting school and home on a high-tech level. Features for teachers include an 'cloud' tool for marking and tracking students' progress, as well as organizing remote learning. Parents have access to online control of students' marks, absences, and communication with teachers and administrators. Students benefit from an automatic diary with class schedules and additional materials, as well as reminders for assignments. The site also offers mobile applications for parents and students, with features including real-time class schedules, planning tools, and marking and attendance tracking from mobile devices. The platform
SEO-лексикаcookie возможности сайта все файлы электронные образования контакты обработки разрешить настроить файлов системы тарифы помощь реклама удал отметок новости 375
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL344
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/vW3b
← Назад ← Предыдущая Следующая →