Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.29 сек
Телефон
0.27 сек
Сайт: 11lida.schools.by — HTTP 300 (Redirect) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375445019509, +375173894305, +375295553713
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-12-23 06:35:24.055088+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-12-06 10:44:39.971552+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This website, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by", is a Belarusian educational platform offering various services for students, teachers, and parents. With over 1.5 million users from 3,140 educational institutions across the country, it holds the top position in educational portals regarding traffic. The platform provides free electronic journals and diaries, transforming the relationship between school and family into a high-tech one. Teachers can utilize a cloud tool for marking and checking diaries, analyzing students' progress, and managing remote education. Parents have access to an online diary control, communication with teachers, and the ability to pay for services. Students benefit from an automatically filled diary, schedule, and additional study materials. The platform also offers remote learning, electronic journals, and a communication feature within schools, as well as information about education. The site
SEO-лексикаcookie сайта файлы возможности контакты все 375 обработки разрешить настроить файлов тарифы помощь реклама можете обработку эти согласен -на ваших
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL264
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap✅ Есть
QR / Короткая ссылка
niti.by/pWYj
← Назад ← Предыдущая Следующая →