favicon Детский сад № 2 г. Островца

Компьютер
0.64 сек
Телефон
0.96 сек
Сайт: sad2.edu-ostrovets.gov.by — HTTP 200 (OK)
Название / ЗаголовокДетский сад № 2 г. Островца
Телефон+375159174220, +375159179158
Emailsad2@ostrovets.gov.by
Адресг. Островца
Обновлено2025-10-09 10:04:20.474167+00
IP адрес93.125.24.29
Проверка IP2025-10-09 10:04:15.969937+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This online resource is dedicated to the Kindergarten No. 2 in Ostrovets, Belarus. The website provides comprehensive information about the kindergarten, including its leadership, team, structure, rules for pedagogical workers, news, educational norms, history, functions, and ideological work. Visitors can also find details about the kindergarten's anniversary celebrations, labor safety, emergency response, anti-corruption measures, vacancies, licensing, and contact information. Additionally, the website offers electronic services, educational documents, and information about the kindergarten's policies on personal data processing and the educational process for the year 2025, which is the Year of Improvements. Visitors can also learn about fees for textbooks in the upcoming academic year, additional education, home-based education, parental councils, nutrition, enrollment procedures, frequently asked questions,
SEO-лексика2025 образования учреждения дошкольного новости островца детский сад подробнее сентября беларуси отношении году учреждений гуо учреждении работы горячая телефонная линия
Безопасность
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌
Технологии сайтаCloudflare, Yandex Metrika, jQuery
SSL до2026-01-04
Дней до SSL86
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
Host: sad2.edu-ostrovets.gov.by
Sitemap: https://sad2.edu-ostrovets.gov.by/sitemap.xml
User-agent: *
Disallow: /образовательный-процесс/2025-год-благоустройства
Sitemap✅ Есть
QR / Короткая ссылка
niti.by/N83D
Координаты: 99.1, 299.1
← Назад ← Предыдущая Следующая →