
| Название / Заголовок | Средняя школа № 15 г.Лиды |
|---|---|
| Телефон | +375154652844, +375154652849, +375154652846, +375154652845, +375154652843, +375154652842 |
| sch15@edu-lida.gov.by | |
| Адрес | обращение, Режим работы учреждения, Гостевая книга, Республика Беларусь, Гродненская область, г. Лида, ул. Тухачевского, 69 |
| Обновлено | 2025-12-07 19:24:16.383897+00 |
| IP адрес | 93.125.24.37 |
| Проверка IP | 2025-12-07 19:24:07.764864+00 |
| Viewport | width=device-width, initial-scale=1.0 |
| AI-анализ | The portal is a website for Middle School Number 15 in the city of Lydda, Belarus. It provides information about the school, its structure, goals, and activities. The website includes sections on inclusive education, autism, integrated learning and counseling services for students and teachers. It also features news, a media library, an e-bookstore, and a historical and ethnographic museum. The school offers various educational programs, extracurricular activities, and events. The website is managed by the Ministry of Education of the Republic of Belarus and the Lidsky district education department. It includes a calendar of consultations for teachers, a section for parents, and a virtual classroom for students. The website is available in Russian, Belarusian, and English languages. |
| SEO-лексика | 2025 профилактика образования подробнее расписание работы учреждения занятий безопасность новости беларусь консультации график граждан совета ответственность несовершеннолетних использования советы деятельность |
| Безопасность | hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌ |
| Технологии сайта | Cloudflare, PHP, Yandex Metrika, jQuery |
| SSL до | 2026-01-06 |
| Дней до SSL | 29 |
| Кодировка | utf-8 |
| AI-качество | -1 |
| Флаги | {encoding:utf-8} |
| Robots.txt | Открыть robots.txtHost: sch15.edu-lida.gov.by Sitemap: https://sch15.edu-lida.gov.by/sitemap.xml |
| Sitemap | ✅ Есть |
| Соцсети | |
| QR / Короткая ссылка | ![]() niti.by/F4hA |