Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.47 сек
Телефон
0.44 сек
Сайт: sad6volkovysk.schools.by — HTTP 200 (OK) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375295553713, +375173894305, +375445019509
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-10-16 18:32:56.021552+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-10-16 18:32:52.337938+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This online resource, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by," is a free educational platform that brings the relationship between schools and families to a high-tech level. With over 1.5 million users from 3,140 educational institutions in Belarus, this site is the top education portal in the country, according to Alexa Rank. It offers various functionalities for teachers, parents, and students. Teachers can use a cloud-based tool to mark attendance, analyze student performance, and organize remote learning. Parents have access to online attendance records, communication with teachers and administrators, and payment options for services. Students benefit from an automated daily planner with class schedules and additional materials, as well as a modern electronic diary for studying. The site also provides remote learning capabilities through electronic journals and class communication features. It is authorized by the Ministry of Education in
SEO-лексикаcookie возможности сайта все файлы электронные образования контакты обработки разрешить настроить файлов системы тарифы помощь реклама удал отметок новости 375
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL331
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/qlUs
← Назад ← Предыдущая Следующая →