Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.3 сек
Телефон
0.34 сек
Сайт: sch23grodno.schools.by — HTTP 200 (OK) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375295553713, +375173894305, +375445019509
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-10-16 19:19:03.414347+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-10-16 19:19:00.495933+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This online resource, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by," offers various features for the educational system. It is an approved educational platform, with over 1.5 million users from more than 3,140 educational institutions in Belarus. The platform includes free electronic journals and diaries, improving the relationship between schools and families through technology. For teachers, it offers a cloud-based tool to manage marking, analyze student progress, and facilitate remote learning. Parents can monitor their children's attendance, homework, and communicate with teachers and administrators. Students benefit from an automatic digital diary, schedules, and additional learning materials. The site also supports remote learning through electronic journals, diaries, and communication within the school. The platform has a user-friendly interface, with mobile applications available for parents and students to manage schedules, mark
SEO-лексикаcookie возможности сайта все файлы электронные образования контакты обработки разрешить настроить файлов системы тарифы помощь реклама удал отметок новости 375
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL331
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/9UbB
← Назад ← Предыдущая Следующая →