favicon ГУО "Средняя школа № 2 г. Копыля имени Тишки Гартного"

Компьютер
3.18 сек
Телефон
7.47 сек
Сайт: 2kopyl.schools.by — HTTP 200 (OK)
Название / ЗаголовокГУО "Средняя школа № 2 г. Копыля имени Тишки Гартного"
Телефон+375171955108, +375171954946, +375171955346
Emailsh2@kopyl.gov.by
АдресУстанова агульнай сярэдняй адукацыi, Населенный пункт:, Копыль, Адрес:, Минская область, г. Копыль, ул. Комсомольская, д. 1
Обновлено2025-11-30 06:14:59.680703+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-11-30 06:14:42.994607+00
Viewportwidth=device-width
AI-анализ
This online resource is the official website of Middle School No. 2 in the city of Kopyl, Belarus, named after Tikhi Hartny. The website uses cookies for site functionality and data collection and analysis. Visitors can allow all cookies or manage them individually. The site contains information about school news, education, and various resources for students and parents. The color scheme is dark, and images are turned off in black and white. The site includes a cookie consent banner, which explains the types and purposes of cookies and allows visitors to make choices about their use. The site also provides a link to its cookie policy. The domain is 2kopyl.schools.by.
SEO-лексикаcookie файлов сайта подробнее тут файлы работы помощь беларусь правила работа детей обработки центр 2025 школа можете все согласие обработку
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
Технологии сайтаPython/Django, WordPress, jQuery
SSL до2026-09-13
Дней до SSL287
Кодировкаutf-8
AI-качество-1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Disallow: /other-users
Disallow: /other-user/*
Disallow: /pupil/*
Disallow: /parent/*
Disallow: /users/*
Disallow: /m/other-users
Disallow: /m/other-user/*
Disallow: /m/pupil/*
Disallow: /m/parent/*
Disallow: /m/users/*
Sitemap❌ Нет
Соцсети
QR / Короткая ссылка
niti.by/1hde
← Назад ← Предыдущая Следующая →