favicon Государственное учреждение образования "Опольский УПК детский сад-средняя школа"

Компьютер
0.54 сек
Телефон
0.54 сек
Сайт: opol.schools.by — HTTP 200 (OK) → opol.schools.by
Название / ЗаголовокГосударственное учреждение образования "Опольский УПК детский сад-средняя школа"
Телефон+375165241538
Адресадукацыi, Населенный пункт:, аг. Ополь, Адрес:, 225823, Брестская область, Ивановский район, аг.Ополь, пл.Победы, 6
Обновлено2025-12-21 11:59:43.644297+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-12-04 23:30:51.14916+00
Viewportwidth=device-width
AI-анализ
The portal "Опольский УПК детский сад-средняя школа" is a Belarusian educational institution website. It uses cookies for the functioning of the site and data collection and analysis. Users can allow or manage cookies individually or deny all of them, except for functional cookies, which are necessary for the site to function properly. The website also uses statistical cookies, which can be configured through the site by third-party web analytics tools, to collect data on users' interests, visited pages, and traffic sources to improve the site's performance. Users can opt-out of statistical cookie tracking with their browser settings. The domain is opol.schools.by.
SEO-лексикаcookie файлов сайта подробнее тут файлы образования можете согласие обработку обработки согласен -на новости учреждение разрешить все настроить возможно куки
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
Технологии сайтаPython/Django, jQuery
SSL до2026-09-13
Дней до SSL265
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Disallow: /other-users
Disallow: /other-user/*
Disallow: /pupil/*
Disallow: /parent/*
Disallow: /users/*
Disallow: /m/other-users
Disallow: /m/other-user/*
Disallow: /m/pupil/*
Disallow: /m/parent/*
Disallow: /m/users/*
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/TnF3
← Назад ← Предыдущая Следующая →