favicon Государственное учреждение образования "Голубицкая средняя школа"

Компьютер
2.23 сек
Телефон
2.04 сек
Сайт: golubickaya.schools.by — HTTP 200 (OK)
Название / ЗаголовокГосударственное учреждение образования "Голубицкая средняя школа"
Телефон+375235094353, +375235093738
Emailgolubickayassh@petrikov.gov.by
АдресНаселенный пункт:, д. Голубица, Адрес:, 247949, Гомельская вобласць, Петрыкаўскі раён, в. Галубіца, вул. Савецкая, д. 62
Обновлено2025-12-05 01:36:06.125822+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-12-05 01:35:55.362551+00
Viewportwidth=device-width
AI-анализ
type: education subtype: secondary country: BY language: ru This website is for the "Государственное учреждение образования "Голубицкая средняя школа"", a secondary education institution in Belarus. The title of the website is given in Belarusian. The website uses cookies for site functionality and data collection and analysis. Visitors can allow or manage all cookies or individual ones, with the exception of functional cookies which are necessary for site operation. The website is in the .BY domain and is classified as an education website with a secondary subtype. It is located in Belarus and is in the Russian language.
SEO-лексикаcookie образования беларусь файлов республики сайта подробнее тут работы детей файлы данных правядзення обработки план профилактика согласие обработку день персональных
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
Технологии сайтаPython/Django, Vue.js, jQuery
SSL до2026-09-13
Дней до SSL282
Кодировкаutf-8
AI-качество-1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Disallow: /other-users
Disallow: /other-user/*
Disallow: /pupil/*
Disallow: /parent/*
Disallow: /users/*
Disallow: /m/other-users
Disallow: /m/other-user/*
Disallow: /m/pupil/*
Disallow: /m/parent/*
Disallow: /m/users/*
Sitemap❌ Нет
Соцсети
QR / Короткая ссылка
niti.by/M9g2
← Назад ← Предыдущая Следующая →