Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.79 сек
Телефон
0.36 сек
Сайт: ds2chechersk.schools.by — HTTP 200 (OK) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375295553713, +375445019509, +375173894305
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-10-06 10:08:44.295984+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-10-06 10:08:40.835246+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This website, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by," offers electronic services for the Belarusian education system. With over 1.5 million users from 3,140 educational institutions in the country, it is the top educational portal in Belarus, according to Alexa Rank. The platform provides free electronic journals and diaries, bringing the relationship between schools and families to a high-tech level. It offers features for teachers, parents, and students. Teachers can use a cloud-based tool to mark students' work, analyze performance, and organize remote learning. Parents can monitor students' progress with online access to attendance records, communicate with teachers and administrators, and pay for services. Students can use an automated diary with class schedules and additional materials, receive notifications about assignments, and access learning resources remotely. The site includes news and mobile
SEO-лексикаcookie возможности сайта все файлы электронные образования контакты обработки разрешить настроить файлов системы тарифы помощь реклама удал отметок новости 375
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL341
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/pUZI
← Назад ← Предыдущая Следующая →