Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.49 сек
Телефон
0.43 сек
Сайт: ossad7.schools.by — HTTP 300 (Redirect) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375173894305, +375295553713, +375445019509
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-11-28 06:56:49.736697+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-11-28 06:56:43.889658+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This online resource, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by," is a free educational platform offering various services to schools, teachers, students, and parents. The website features electronic journals and diaries, which bridge the gap between education and home life using high technology. Over 1.5 million participants from 3,140 educational institutions across Belarus utilize this platform, making it the top 10 internet resource in the country according to Alexa Rank. The site provides tools for teachers to manage and monitor student progress, including cloud-based marking and attendance tracking. Parents can access real-time information about their children's attendance, grades, and communication with teachers and school administrators. Students benefit from an interactive, auto-filled digital dnevnik, complete with class schedules and supplementary materials. The platform also supports remote learning through electronic journals
SEO-лексикаcookie сайта файлы возможности контакты все 375 обработки разрешить настроить файлов тарифы помощь реклама можете обработку эти согласен -на ваших
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL289
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/jZ3J
← Назад ← Предыдущая Следующая →