Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.34 сек
Телефон
0.31 сек
Сайт: 2fsad4mstislavl.schools.by — HTTP 300 (Redirect) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375295553713, +375173894305, +375445019509
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-12-18 19:54:31.360114+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-11-29 20:40:07.817214+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This online resource, titled 'Электронные сервисы для системы образования - Schools.by', is a free educational platform. It offers electronic journals and diaries, bringing the relationship between schools and families to a high-tech level. With over 1.5 million users from 3,140 educational institutions in Belarus, it ranks among the top 10 internet resources in the country. The platform aims to provide tools for teachers, parents, and students to manage and monitor the educational process, administrative procedures, and remote learning. Teachers can use the cloud-based tool to mark attendance, analyze student performance, and organize remote learning. Parents can monitor their children's attendance, receive feedback from teachers, and pay for services online. Students benefit from an auto-filled diary, complete with schedules and additional materials, and can access reminders for assignments and tests. The platform also offers mobile
SEO-лексикаcookie сайта файлы возможности контакты все 375 обработки разрешить настроить файлов тарифы помощь реклама можете обработку эти согласен -на ваших
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL287
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/d8yb
← Назад ← Предыдущая Следующая →