favicon Детский сад 244

Компьютер
4.03 сек
Телефон
2.91 сек
Сайт: ddu244.minsk.edu.by — → ddu244.minsk.edu.by
logo
Название / ЗаголовокДетский сад 244
Телефон+375172705936, +375172705976, +375170000000
Emailddu244@minsk.edu.by, du@minsk.edu.by, ddu244@minskedu.gov.by, ddu244@minskedu.by
АдресЛенинского района г. Минска, Государственное учреждение образования, "Детский сад № 244 г. Минска", г. Минск Улица,Козыревская 29
Обновлено2025-11-30 06:23:59.597079+00
IP адрес195.50.7.52
Проверка IP2025-11-30 06:23:43.024102+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
The website is for the state educational institution "Detskiy sad № 244" in Minsk, Belarus. The title and description indicate that it's a kindergarten. The keywords and top_words suggest that the site provides information about the kindergarten, including its location, contact details, admission process, and various services. The site includes a map, a schedule for receiving visitors, administrative procedures, application forms, an electronic inquiry form, and popular inquiries. It also offers a rating assessment portal, information about the institution's leadership, and conditions for admission. The site appears to have sections for vacancies, contacts, important documents, and a FAQ about enrolling in kindergartens in Belarus. The structure of the site includes information about the kindergarten's tasks, functions, and safety measures. It also features a counsel from a pedagogue-ps
SEO-лексикаобразования 2025 подробнее дошкольного приема сайта детский сад педагогов 244 минска график организации помощи учреждения условия информация растим маленького патриота
Безопасность
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌
Технологии сайта
ASP.NET, FontAwesome, PHP, Vue.js, Yandex Metrika,...
ASP.NET, FontAwesome, PHP, Vue.js, Yandex Metrika, jQuery
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Флаги{encoding:utf-8}
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/sVdf
← Назад ← Предыдущая Следующая →