favicon Погородненская средняя школа

Компьютер
3.54 сек
Телефон
4.55 сек
Сайт: pogor.voronoo.gov.by — HTTP 200 (OK)
logo
Название / ЗаголовокПогородненская средняя школа
Телефон+375159441065
Emailpogorssh@voronoo.gov.by
Адреспрофилактики зависимостей, Интернет-ресурсы:, ‹, ›, Гродненская область, Вороновский район, аг. Погородно, ул. Журавлева,33
Обновлено2025-12-02 16:58:48.220026+00
IP адрес93.125.24.33
Проверка IP2025-12-02 16:58:35.934505+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1.0
AI-анализ
The website of Pogorsh School is an educational resource based in the village of Pogrodno, Wororovsky district, Grodno region, Belarus. The website provides information about the school, its structure, and the services it offers. Keywords related to the school's activities include 'year', 'work', 'detailed information', 'school', 'museum', 'organization', 'schedule', 'plan', 'institutions', 'admission', 'days', 'work', 'prevention', and 'education'. The school is a state educational institution under the Ministry of Education of the Republic of Belarus, and offers various services such as electronic application, hotline, and information about the institution. The website also includes information about the admission process, including contact details and schedules for document submission. The structure of the school and its catalog of services are also provided, along with the school
SEO-лексика2025 год работы подробнее школа музея организация график план учреждения приема школы родителям дня работа профилактика образование погородненская средняя министерство
Безопасность
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌
Технологии сайтаFontAwesome, PHP, Yandex Metrika, jQuery
SSL до2026-01-04
Дней до SSL32
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
Host: pogor.voronoo.gov.by
Sitemap: https://pogor.voronoo.gov.by/sitemap.xml
Sitemap✅ Есть
Соцсети
QR / Короткая ссылка
niti.by/XOmc
← Назад ← Предыдущая Следующая →