| Название / Заголовок | Санаторный детский сад №206 г. Минска |
|---|---|
| Телефон | +375173053206, +375173037412 |
| ddu206@minskedu.gov.by | |
| Адрес | Банковские реквизиты:, р/с, BY 92, AKBB3632 0000 0041 0, 510 0000, ОАО «АСБ, Беларусбанк», БИК, АКВВВ, Y, 2X, ул., Куйбышева, 18 |
| Обновлено | 2025-12-04 09:46:33.683737+00 |
| IP адрес | 93.125.24.33 |
| Проверка IP | 2025-12-04 09:46:27.804862+00 |
| Viewport | width=device-width, initial-scale=1 |
| AI-анализ | The website is for Sanatornyy Detskiy Sad #206 in Minsk, Belarus, which is an educational institution. The site provides information on the institution's structure, administration, and services. Visitors can find details about the institution's registration, administrative procedures, and contact information for various departments, including those related to education, administration, and the ministry of education. The site also features pages dedicated to specific roles within the institution, such as pedagogues, psychologists, and caretakers. Additionally, there are sections on safety, nutrition, and anti-corruption measures. The domain is managed by the Minsk city education department. |
| SEO-лексика | образования учреждения 2025 дошкольного страничка минска подробнее ноября карта центрального района сайта санаторный детский сад 206 граждан образованию администрация республики |
| Безопасность | hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌ |
| Технологии сайта | Cloudflare, Yandex Metrika, jQuery |
| SSL до | 2026-01-25 |
| Дней до SSL | 51 |
| Кодировка | utf-8 |
| AI-качество | 1 |
| Флаги | {encoding:utf-8} |
| Robots.txt | Открыть robots.txtHost: ddu206.minskedu.gov.by Sitemap: https://ddu206.minskedu.gov.by/sitemap.xml User-agent: * Disallow: /родителям-законным-представителям/https-edu-gov-by-urovni-obrazovaniya-doshkolnoe-obrazovanie-doshkolnoe-obrazovanie-informatsiya-roditelyam-doshkolnikov-%d0% |
| Sitemap | ✅ Есть |
| QR / Короткая ссылка | ![]() niti.by/AEJI |