favicon Гродненская специальная школа-интернат №2

Компьютер
1.18 сек
Телефон
1.01 сек
Сайт: int2gl.lengrodno.gov.by — HTTP 200 (OK)
logo
Название / ЗаголовокГродненская специальная школа-интернат №2
Телефон+375152443673, +375152443674
Emailint2gl@lengrodno.by
Адресг. Гродно
Обновлено2025-10-24 04:07:02.662343+00
IP адрес93.125.24.37
Проверка IP2025-10-24 04:06:57.684904+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1.0
AI-анализ
The web project "Grodненskaya Spetsialnaya Shkola-Internat No2" is a government educational institution in Grodno, Belarus. It provides education for children with severe speech impairments. The website contains information about the school, its structure, working hours, admission procedures, faculty, and various services. Users can also find news, contact details, and links to download educational materials. The website is part of the Ministry of Education of the Republic of Belarus and is regulated by a number of normative documents and administrative procedures. It features a virtual tour of the school and a section for parents and guardians, as well as information on the school's history, achievements, and social activities. The website is accessible through a single entry point and offers a range of educational and support services for students, including computer literacy and extracurricular activities. The contact information for the school
SEO-лексика2025 подробнее гродненская специальная школа-интернат октября новости гуо образования работа правила учреждения виртуальная экскурсия школе-интернату школы года школьный обращения активного
Безопасность
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌
Технологии сайтаFontAwesome, PHP, Yandex Metrika, jQuery
SSL до2026-01-04
Дней до SSL72
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
Host: int2gl.lengrodno.gov.by
Sitemap: https://int2gl.lengrodno.gov.by/sitemap.xml
Sitemap✅ Есть
Соцсети
QR / Короткая ссылка
niti.by/jZ7N
Координаты: 99.1, 299.1
← Назад ← Предыдущая Следующая →