Гончарская средняя школа Лидского района

Компьютер
1.05 сек
Телефон
0.65 сек
Сайт: gonchary.edu-lida.gov.by — HTTP 200 (OK)
Название / ЗаголовокГончарская средняя школа Лидского района
Телефон+375154657227, +375154657228, +375154657226
Emailgonchary-sch@edu-lida.gov.by
Адресг. Гончары, ул. Школьная, д. 1а
Обновлено2025-10-16 21:19:16.566013+00
IP адрес93.125.24.37
Проверка IP2025-10-16 21:19:11.702145+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1.0
AI-анализ
--- The website is for Gonchary Middle School in Lida District, Belarus. It provides information about the school, including its history, news, schedules, leadership, faculty, and resources. The school offers various educational programs, including inclusive education, and has a library, ethnographic museum, and a virtual cabinet for Belarusian language and literature. There are also sections on safety procedures, work with personal data, and links to educational and support services. The website includes calendars for various school years, information on holidays and vacations, and rules for behavior in the school. Additionally, there are sections for parents, including a consultative point and information on nutrition and enrollment. The website is operated by the Ministry of Education of the Republic of Belarus and the Lida Regional Executive Committee.
SEO-лексикаподробнее 2025 октября профилактика год образования день страничка новости 2024 учебный школа учреждения 2023 безопасности года победы беларуси материалы суббота
Безопасность
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌
Технологии сайтаCloudflare, Yandex Metrika, jQuery
SSL до2026-01-06
Дней до SSL81
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
Host: gonchary.edu-lida.gov.by
Sitemap: https://gonchary.edu-lida.gov.by/sitemap.xml
User-agent: *
Disallow: /обучающимся/выпускнику
Disallow: /сервисы/гостевая-книга
Sitemap✅ Есть
Соцсети
QR / Короткая ссылка
niti.by/LRu6
Координаты: 99.1, 299.1
← Назад ← Предыдущая Следующая →