Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.29 сек
Телефон
0.27 сек
Сайт: kuril-ms.schools.by — HTTP 300 (Redirect) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375295553713, +375173894305, +375445019509
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-12-18 21:14:30.942584+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-11-29 23:08:26.626539+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
The web project "Electronic services for the education system - Schools.by" is an educational platform offering various features for schools, teachers, parents, and students. The site's description includes keywords such as "possibilities, tariffs, help, reclama, contacts, entrance or registration, and ministry of education." The platform boasts over 1.5 million users from 3,140 educational institutions in Belarus and is the top 10 internet resource in the country according to Alexa Rank. Features for teachers include an "cloud" tool for marking and checking students' diaries, analyzing success rates, and organizing remote learning. Parents can monitor their children's attendance, contact teachers and administrators, and pay for services online. Students benefit from an automated diary with schedules and additional materials, automatic marking, and reminders of assignments. The site also offers remote learning capabilities
SEO-лексикаcookie сайта файлы возможности контакты все 375 обработки разрешить настроить файлов тарифы помощь реклама можете обработку эти согласен -на ваших
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL287
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/NLLz
← Назад ← Предыдущая Следующая →