favicon Средняя школа №37 г.Могилева

Компьютер
0.93 сек
Телефон
0.89 сек
Сайт: school37mog.by — HTTP 200 (OK) → school37mog.by
logo
Название / ЗаголовокСредняя школа №37 г.Могилева
Телефон+375222249652
Emailmogilev_school37@octroomog.by
АдресГосударственное учреждение образования, Средняя школа №37 г. Могилева, 8(0222)24-96-52, г. Могилев, бульвар Непокорённых, 70
Обновлено2025-12-19 06:01:49.271803+00
IP адрес93.125.24.37
Проверка IP2025-11-30 22:55:22.541504+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1.0
AI-анализ
The web project "Middle School #37 of Mogilev" is an educational website created by the Ministry of Education of the Republic of Belarus and the Administration of the October District of Mogilev City. The site is dedicated to Middle School #37 of Mogilev and provides information on the school, its classes, and students. The title includes the name of the city, the number of the school, and the region. The description includes keywords related to education, the year 2025, and the location of the school. The top words suggest that the site focuses on the school's organization, news, and assistance. The site also features interactive maps of the educational network in the Mogilev region and virtual cabins for history, geography, and mathematics. The site is part of the implementation of a five-year quality improvement plan and the Year of Improvement in
SEO-лексикашкола 2025 классы могилева питания образования средняя учащихся декабря беларусь классов организация мероприятий благоустройства новости учреждения помощь здоровый образ жизни
Безопасность
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...
hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌
Технологии сайтаFontAwesome, Yandex Metrika, jQuery
SSL до2026-01-27
Дней до SSL39
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
Host: school37mog.by
Sitemap: https://school37mog.by/sitemap.xml
Sitemap✅ Есть
Соцсети
QR / Короткая ссылка
niti.by/SjCo
Координаты: 99.1, 299.1
← Назад ← Предыдущая Следующая →