Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.37 сек
Телефон
0.31 сек
Сайт: ddu107grodno.schools.by — HTTP 300 (Redirect) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375445019509, +375295553713, +375173894305
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-12-10 12:50:41.996828+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-12-10 12:50:37.853505+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This website, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by", is a platform for electronic services in the education system. It offers features such as free electronic journals and diaries, improving communication between school and family to a high-tech level. Over 1.5 million participants of the educational process from 3,140 institutions in the country are connected to this platform, making it the top 10 internet resource in Belarus according to Alexa Rank. The platform provides solutions for controlling the educational and administrative processes, increasing transparency, and facilitating remote learning. For teachers, the 'cloud' tool allows marking and checking diaries, analyzing student success, and managing remote learning. Parents can monitor their children's attendance, contact teachers and administrators, and pay for services online. Students benefit from an automatically filled diary with schedules and additional
SEO-лексикаcookie сайта файлы возможности контакты все 375 обработки разрешить настроить файлов тарифы помощь реклама можете обработку эти согласен -на ваших
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL276
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap✅ Есть
QR / Короткая ссылка
niti.by/TLKp
← Назад ← Предыдущая Следующая →