Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.33 сек
Телефон
0.42 сек
Сайт: 2fsad36barani.schools.by — HTTP 300 (Redirect) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375295553713, +375445019509, +375173894305
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-12-08 12:57:27.738104+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-12-08 12:57:23.190023+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This online resource, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by," is a free educational platform providing electronic journals and diaries, bringing the relationship between schools and families to a high-technology level. With over 1.5 million users from 3,140 educational institutions in Belarus, it ranks as the top 10 internet resources in the country according to Alexa Rank. The platform offers features for teachers, parents, and students. Teachers can utilize a cloud tool for marking and checking diaries, analyzing student success, and organizing remote learning. Parents have access to online control of marks, absences, and homework, as well as communication with teachers and school administration. Students benefit from an automated diary with class schedules and additional materials, marking, and reminders of assignments. The platform also supports remote learning and offers mobile applications for
SEO-лексикаcookie сайта файлы возможности контакты все 375 обработки разрешить настроить файлов тарифы помощь реклама можете обработку эти согласен -на ваших
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL278
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap✅ Есть
QR / Короткая ссылка
niti.by/Ugxr
← Назад ← Предыдущая Следующая →