Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.3 сек
Телефон
0.28 сек
Сайт: dol-berezka.schools.by — HTTP 200 (OK) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375445019509, +375295553713, +375173894305
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-10-10 03:47:11.899455+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-10-10 03:47:09.144812+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This online resource, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by," is a free educational platform for over 1.5 million users from 3,140 educational institutions in Belarus. It offers various features for teachers, parents, and students, including cloud tools for marking and monitoring progress, online control of assignments and attendance, and communication channels within the school community. The site is ranked among the top 10 internet resources in Belarus according to Alexa Rank. The platform aims to enhance the relationship between schools and families through technology and is endorsed by the Ministry of Education. Teachers can utilize an 'on-cloud' tool for marking and tracking students' progress, while parents can monitor their children's attendance, homework, and communicate with teachers and administrators. Students benefit from an automated daily planner and access to supplementary materials. The site
SEO-лексикаcookie возможности сайта все файлы электронные образования контакты обработки разрешить настроить файлов системы тарифы помощь реклама удал отметок новости 375
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL338
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/IuqE
← Назад ← Предыдущая Следующая →