| Название / Заголовок | СШ №2 г.Лунинца |
|---|---|
| Телефон | +375164727762, +375164745630 |
| school@edu.by, sch2_lun@guo.bc.by | |
| Адрес | Антонович Эдуард Степанович, Телефон: +375 01647 45630, Контактная информация:, Почтовый адрес: 225644, ул. Лисовича, 5 |
| Обновлено | 2025-12-08 10:46:40.202969+00 |
| IP адрес | 195.50.4.218 |
| Проверка IP | 2025-12-08 10:46:06.146524+00 |
| AI-анализ | This online resource belongs to the official website of School No. 2 in the city of Luuninets, Belarus. The title of the website is "СШ №2 г.Лунинца" and it contains information about the school, its educational programs, and various activities. The description field is empty. The top keywords include "2025," "далее," "читать," "образования," "новости," "республики," "беларусь," "лунинца," "области," "года," "учащихся," "учреждения," "учебным," "предметам," "информация," "развития," "sch2," "детей," "организации," "учителя," with each word appearing roughly 4-23 times. The website uses |
| SEO-лексика | образования далее 2025 читать лунинца области республики новости сайта деятельность sch2 учащихся обучающимся 375 01647 итоги путь беларусь районного средняя |
| Безопасность | hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, re...hsts: ❌, csp: ❌, x_frame: ❌, x_content_type: ❌, referrer_policy: ❌ |
| Технологии сайта | ASP.NET, PHP, Yandex Metrika, jQuery |
| Кодировка | utf-8 |
| AI-качество | -1 |
| Флаги | {encoding:utf-8} |
| Robots.txt | Открыть robots.txt<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">
<html xmlns="http://www.w3.org/1999/xhtml">
<head>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"/>
<title>404 - File or directory not found.</title>
<style type="text/css">
<!--
body{margin:0;font-size:.7em;font-family:Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif;background:#EEEEEE;}
fieldset{padding:0 15px 10px 15px;}
h1{font-size:2.4em;margin:0;color:#FFF;} |
| Sitemap | ❌ Нет |
| Соцсети | |
| QR / Короткая ссылка | ![]() niti.by/f6zN |