Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.45 сек
Телефон
0.43 сек
Сайт: vishnevo.schools.by — HTTP 200 (OK) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375445019509, +375295553713, +375173894305
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-10-09 11:44:05.50873+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-10-09 11:44:01.778146+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
The web project "Electronic services for the education system - Schools.by" is a platform for unified education in Belarus. It offers free electronic journals and diaries, transforming the relationship between schools and families into a high-tech level. The platform has over 1.5 million users from 3,140 educational institutions in the country and is the top 10 internet resource in Belarus according to Alexa Rank. It provides solutions for controlling the educational process, increasing transparency in administrative procedures, and facilitating remote learning. Teachers can use the 'cloud' tool for marking, analyzing progress, and managing remote teaching. Parents can monitor their children's marks, absences, and communicate with teachers and administrators. Students benefit from an automated diary, class schedules, and additional materials. The platform also supports remote learning through electronic journals and diaries, communication within
SEO-лексикаcookie возможности сайта все файлы электронные образования контакты обработки разрешить настроить файлов системы тарифы помощь реклама удал отметок новости 375
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL338
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/jw5p
← Назад ← Предыдущая Следующая →