favicon Средняя школа №3 г. Хойники

Компьютер
2.28 сек
Телефон
2.04 сек
Сайт: sh3hoiniki.schools.by — HTTP 200 (OK)
Название / ЗаголовокСредняя школа №3 г. Хойники
Телефон+375234641166, +375232357029, +375234649457, +375234648591, +375234649466, +3758001300, +375232357010, +375232357005, +375234641167, +3758002000
Emailoffice@gomeluo.gomel.by, hoiniki-roo@mail.ru, hnksh3@roohoyniki.by
Адресг. Хойники
Обновлено2025-10-05 22:47:46.257905+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-10-05 22:47:39.316178+00
Viewportwidth=device-width
AI-анализ
--- The website is for Middle School #3 in the city of Hoyniki, Belarus. The title is "Средняя школа №3 г. Хойники" (Middle School #3 of Hoyniki). The description is in Belarusian. The keywords include 'education', 'cookie', 'preliminary registration', 'records', '2025', 'Hoyniki', 'Belarus', 'files', '2026', 'republic', 'citizens', 'principal', 'school', 'site', 'middle', 'work', 'years', 'more', 'here', 'department'. The website uses cookies for its operation and data collection. Users can allow all cookies or manage them individually. The color scheme is black and white. Images are disabled. There is a cookie policy statement that explains the types and usage of cookies,
SEO-лексикаобразования cookie предварительной записи 2025 хойники беларусь файлов 2026 республики граждан начальник школа сайта средняя работы года подробнее тут отдела
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
Технологии сайтаPHP, Python/Django, jQuery
SSL до2026-09-13
Дней до SSL342
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Disallow: /other-users
Disallow: /other-user/*
Disallow: /pupil/*
Disallow: /parent/*
Disallow: /users/*
Disallow: /m/other-users
Disallow: /m/other-user/*
Disallow: /m/pupil/*
Disallow: /m/parent/*
Disallow: /m/users/*
Sitemap❌ Нет
Соцсети
QR / Короткая ссылка
niti.by/nM1n
Координаты: 8, -13
← Назад ← Предыдущая Следующая →