Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.4 сек
Телефон
0.47 сек
Сайт: correct-lida.schools.by — HTTP 300 (Redirect) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375445019509, +375295553713, +375173894305
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-12-16 13:40:42.712523+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-11-27 09:15:12.911127+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This online resource, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by," is a Belarusian educational platform offering various services, including electronic journals and diaries, remote learning, and communication tools within schools. The site features possibilities for teachers, parents, and students, with different tariffs, help, and advertising options available. It has over 1.5 million users from more than 3,000 educational institutions in the country, making it the top 10 internet resource in Belarus according to Alexa Rank. The site is approved by the Ministry of Education and offers tools for controlling the educational process, ensuring transparency in administrative procedures, and facilitating remote learning. Teachers can use a cloud-based tool for marking attendance and analyzing student performance, while parents can monitor their children's progress, communicate with teachers, and pay for services. Students benefit
SEO-лексикаcookie сайта файлы возможности контакты все 375 обработки разрешить настроить файлов тарифы помощь реклама можете обработку эти согласен -на ваших
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL270
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap✅ Есть
QR / Короткая ссылка
niti.by/rgyZ
← Назад ← Предыдущая Следующая →