Электронные сервисы для системы образования - Schools.by

Компьютер
0.53 сек
Телефон
0.51 сек
Сайт: ddu73grodno.schools.by — HTTP 300 (Redirect) → schools.by
logo
УНП191684697
Название / ЗаголовокЭлектронные сервисы для системы образования - Schools.by
Телефон+375295553713, +375173894305, +375445019509
Emailinfo@schools.by
Обновлено2025-11-29 18:58:30.32411+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-11-29 18:58:25.404201+00
Viewportwidth=device-width, initial-scale=1
AI-анализ
This website, titled "Электронные сервисы для системы образования - Schools.by," is an educational platform offering various services. The website includes options for students, teachers, and parents. Features include electronic journals and diaries, online mark tracking and communication tools. Over 1.5 million users from 3,140 educational institutions in Belarus are registered on the platform, making it the top educational portal in terms of traffic. The site is endorsed by the Ministry of Education. Teachers can use cloud tools for marking and organizing remote learning. Parents have access to online mark tracking, communication with teachers and administrative staff, and the ability to pay for services. Students benefit from an automated diary with class schedules and additional materials, as well as the option for remote learning. The site also offers mobile applications for parents and students. The platform is free to use.
SEO-лексикаcookie сайта файлы возможности контакты все 375 обработки разрешить настроить файлов тарифы помощь реклама можете обработку эти согласен -на ваших
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
SSL до2026-09-13
Дней до SSL287
Кодировкаutf-8
AI-качество1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$

User-agent: Yandex
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Host: https://schools.by
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/yiDV
← Назад ← Предыдущая Следующая →