favicon Государственное учреждение образования "Детский сад №6 г.Чашники"

Компьютер
2.92 сек
Телефон
1.9 сек
Сайт: sad6chashniki.schools.by — HTTP 200 (OK) → sad6chashniki.schools.by
Название / ЗаголовокГосударственное учреждение образования "Детский сад №6 г.Чашники"
Телефон+3758011001611, +375212609063, +375172630303, +375172460303, +375336479187, +375212572471, +375212616060, +375213361476
Emailsad6chash@vitebsk.by
АдресУстанова дашкольнай адукацыі, Населенный пункт:, Чашники, Адрес:, 211149 Витебская, Чашникский, г. Чашники, ул. Ленинская д.86
Обновлено2025-12-21 13:00:46.185784+00
IP адрес134.17.15.166
Проверка IP2025-12-05 00:20:11.409011+00
Viewportwidth=device-width
AI-анализ
This portal is a website for the State Educational Institution "Detsky Sad №6 g.Chashniki" in Belarus. The website uses cookies for the operation of the site and data collection and analysis. Visitors can allow all cookies or manage them individually. Functional cookies are necessary for the site to function and cannot be disabled, while statistical cookies can be used to gather data on visitor interests, visited pages, and traffic sources to improve the site's performance. The website's address is sad6chashniki.schools.by.
SEO-лексикаcookie дошкольного образования файлов сайта работы подробнее тут детей файлы учреждения возраста стретчинг детский чашники учреждение сад работе можете все
Безопасность
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, re...
hsts: ✅, csp: ✅, x_frame: ❌, x_content_type: ✅, referrer_policy: ✅
Технологии сайтаBitrix, PHP, Python/Django, jQuery
SSL до2026-09-13
Дней до SSL265
Кодировкаutf-8
AI-качество-1
Флаги{encoding:utf-8}
Robots.txt
Открыть robots.txt
User-agent: *
Allow: /
Disallow: *?message=*
Disallow: /404$
Disallow: /other-users
Disallow: /other-user/*
Disallow: /pupil/*
Disallow: /parent/*
Disallow: /users/*
Disallow: /m/other-users
Disallow: /m/other-user/*
Disallow: /m/pupil/*
Disallow: /m/parent/*
Disallow: /m/users/*
Sitemap❌ Нет
QR / Короткая ссылка
niti.by/zCJ9
← Назад ← Предыдущая Следующая →